/ **Bästa tipsen för att bli lite piggare? ✨** Det är inte
Rebecka
Beauty Star
28/11/24-12:08(redigerad den 28/11/24-12:09)

Bästa tipsen för att bli lite piggare? ✨

Det är inte ovanligt att energin dippar lite den här tiden på året, så kan vi inte dela med oss om våra bästa tips för en extra boost ?? Både inifrån och ut!

Min senaste besatthet som ger en liten energikick är mocha, alltså varm choklad med espresso i, men jag gör min med kokosmjölk och mörkchoklad, känns verkligen som en vinterdröm, så tiips. Det är även roligt att testa lite olika téer, finns så många roliga smaker, typ semla?! (Har redan införskaffat mig en tekalender😏🫖)

Som farmaceut vill jag också såklart påminna om D-vitaminet! När solen är borta kan ett tillskott vara en bra energiboost ☁️💫

Vill självfallet också tipsa om en skönhetsprodukt som är perfekt för trötta ögon:

🩵 Vichy Minéral 89 Eyes 🩵som är en lätt ögonkräm med hyaluronsyra som återfuktar och plumpar huden, och mineraler som reparerar och stärker hudbarriären.

Perfekt för den som vill ha en lätt, men effektiv ögonkräm som motverkar trötthetstecken och fina linjer runt ögonen.

Vad gör du för att pigga upp dig när energin är låg? Dela gärna ditt bästa tips! 😊

Minéral 89 Eye Cream 15 ml
Minéral 89 Eye Cream 15 ml
Fortsätt utforska gemenskapen!