/ đŸ€ TOM FORD Soleil Neige EdP đŸ€â„ïžâ˜€ïž Jag har hittat en Tom
Nikki
Beauty Pro
01/03/26-18:53
đŸ€ TOM FORD Soleil Neige EdP đŸ€â„ïžâ˜€ïž Jag har hittat en Tom Ford som jag gillar! Och som dessutom passar min plĂ„nbok bĂ€ttre Ă€n de flesta parfymer frĂ„n varumĂ€rket. Soleil Neige ligger alltsĂ„ i en lite lĂ€gre prisklass för att vara Tom Ford och den Ă€r inte alls sĂ„ tung och kraftfull som mĂ„nga av deras andra dofter. En ljus doft, vita blommor och mysk. FrĂ€scha strĂ„k av citrus och varmt trĂ€ i basen. KĂ€nns ren pĂ„ nĂ„got sĂ€tt och jag gillar nĂ€r man fĂ„r "less is more"-kĂ€nslan. Passar verkligen Ă„ret om och minst lika bra som dagdoft Ă€n kvĂ€llsdoft. MĂ„ste provdofta denna igen, en dag nĂ€r jag inte provdoftar nĂ„got annat. Älskar flaskans design och hur fin Ă€r inte Tom Fords beskrivning av doften: "It is designed to transport you to a serene snowy landscape, where the air is crisp and pure." PĂ„ svenska lite annorlunda men bilden stĂ€mmer med hur jag upplevde den pĂ„ min hud. Gnistrande pudersnö eller inte, denna kanske blir min nya sommardoft. "Soleil Neige kĂ€nns som en strĂ„le av solsken – en pust av vinterluft som framkallar kĂ€nslan av sol mot nyfallen alpsnö. StrĂ„lande och upplyftande fĂ„ngar den sinnena med ljusa citrusnoter, vita blommor och mysk." NĂ„gon som provat den eller kanske t o m har den?
Soleil Neige EdP 50 ml
TOM FORD
Soleil Neige EdP 50 ml
Soleil Neige All Over Body Spray 150 ml
TOM FORD
Soleil Neige All Over Body Spray 150 ml
FortsÀtt utforska gemenskapen!