/ đŸ” Tea Ceremony EdP by Molton Brown đŸ” Provdoftade nyligen
Nikki
Beauty Pro
03/03/26-08:00
đŸ” Tea Ceremony EdP by Molton Brown đŸ” Provdoftade nyligen Molton Browns senaste doft, Tea Ceremony EdP. Upplevelsen jag fĂ„r Ă€r precis det namnet sĂ€ger - en rogivande och harmonisk doft inspirerad av traditionell japansk teceremoni. Noter av grönt te (frĂ€scht och lite örtigt), matcha (naturlig jordighet) och mjuka inslag av olika trĂ€slag. Har lĂ€nge gillat detta varumĂ€rke och Ă€nnu mer efter att jag besökte Molton Browns butik i London förra Ă„ret. Mest imponerad Ă€r jag nog över att de lyckas skapa dofter som Ă€r precis vad de heter. Rena doftkompositioner som aldrig vill för mycket (och riskerar att tappa bort sig) utan fokuserar pĂ„ de signaturnoter som parfymens namn indikerar. Doften hĂ„ller vĂ€ldigt bra och lĂ€nge pĂ„ min hud, tydlig utan att vara kraftfull. En doft som bara genom att finnas pĂ„ min handled fĂ„r mig att kĂ€nna mig nĂ€rvarande. Jag gillar grönt te och matcha sĂ„ det kanske gör sitt men provdofta gĂ€rna denna om ni fĂ„r möjlighet för det Ă€r oavsett en speciell doftupplevelse - harmonisk och vĂ€lkomponerad, tycker jag. đŸ”đŸ€—
Tea Ceremony Eau de Parfum 100 ml
Molton Brown
Tea Ceremony Eau de Parfum 100 ml
Tea Ceremony Bath & Shower Gel 300 ml
Molton Brown
Tea Ceremony Bath & Shower Gel 300 ml
Tea Ceremony  Eau de Parfum Travel Case Refill 7,5 ml
Molton Brown
Tea Ceremony Eau de Parfum Travel Case Refill 7,5 ml
FortsÀtt utforska gemenskapen!