/ PRADA PARADOXE EdP har en plats i mitt đŸ©· Om en parfym kan
Nikki
Beauty Pro
30/01/26-10:05
PRADA PARADOXE EdP har en plats i mitt đŸ©· Om en parfym kan kallas ikonisk redan frĂ„n början sĂ„ tycker jag att PRADA's Paradoxe EdP förtjĂ€nar det. Var Beauty Tester för denna nĂ€r den lanserades 2022 och den bĂ„de överraskade mig och tog parfymvĂ€rlden med storm. Minns att den vid flera tillfĂ€llen t o m var slutsĂ„ld bĂ„de pĂ„ KICKS och de flesta andra försĂ€ljningsstĂ€llen. Hur ofta hĂ€nder det!? Tycker den har nĂ„got helt eget och fĂ„ dofter har jag fĂ„tt sĂ„ mĂ„nga komplimanger för. Den Ă€r blommig, vita blommor i massor - apelsinblomma, neroli och jasmin, söt men med frĂ€scha doftstrĂ„k av citrusfrukter. Mjuk amber i basen. Och en anmĂ€rkningsvĂ€rt bra hĂ„llbarhet sĂ€rskilt för att inte vara en tung och kryddig doft. Jag tycker den passar bra Ă„ret om och det faktum att jag köpt om den sĂ€ger Ă„tminstone mig att jag tycker den Ă€r speciell för det hĂ€nder inte ofta och med mĂ„nga parfymer. 3 flankers har kommit efter men originaldoften Ă€r fortfarande min favorit! đŸ„° Intense - tyngre, lite mer höst-och vinterdoft, lite mer jordig med bl a mossa som doftnot. Virtual Flower - gillar jag ocksĂ„. LĂ€ttare och mindre söt. FrĂ€sch, lite Clean Girl vibe. Radical Essence - lite av en gourmandvariant med bl a pistage som doftnot. Har du inte provdoftat Prada Paradoxe EdP Ă€nnu sĂ„ gör det? Inte bara för att den doftar fantastiskt och hĂ„ller otroligt bra men ocksĂ„ för att den troligen Ă€r en liten del parfymhistoria i nutid. Originell flakong ocksĂ„!
Paradoxe EdP 100 ml, Refill
Prada
Paradoxe EdP 100 ml, Refill
Paradoxe Intense EdP 100 ml, Refill
Prada
Paradoxe Intense EdP 100 ml, Refill
Paradoxe Virtual Flower EdP 100 ml, Refill
Prada
Paradoxe Virtual Flower EdP 100 ml, Refill
Paradoxe Radical Essence Parfum 90 ml
Prada
Paradoxe Radical Essence Parfum 90 ml