/ Önskar alla parfymer hade samma hållbarhet som Banana Rush!
Nikki
Beauty Pro
30/03/26-22:32
Önskar alla parfymer hade samma hållbarhet som Banana Rush! Jag är inte såld på denna doft men jag ger inte heller upp direkt. Här ska testas och kombineras innan jag bestämmer mig för om den eventuellt får flytta till ett nytt hem. När den första sötchocken lagt sig så är den lite spännande att följa under dagen. Den håller galet bra på mig. Applicerade den endast på båda handlederna strax innan 08 imorse och på eftermiddagen är den riktigt trevlig. Mjuk, mindre sirap, bananen kommer tillbaka, träig och lite vanilj. Sent i kväll (efter mer än 12 timmar) känns doften fortfarande på min hud. Inte bara att jag känner någon doft, jag känner att det är Banana Rush. Det är ett mycket bra betyg för Juliette Has A Gun. Det här är ju en unisexdoft så självklart fick också en manlig vän till mig testa den i helgen. Han applicerade den tillsammans med en enkel och ren herrdoft, typ klippor/granit och salt hav, mysk. Det blev en helt annan upplevelse när det lite karga mötte det sirapssöta. Intressant fusion så hoppas det finns några openminded killar och män som testar den. Det kan bokstavligen bli (lönnsirapsdränkt) pannkaka 🥞 av det men den kan också lyfta! ✈️
Banana Rush Eau de Parfum 100 ml
Juliette Has A Gun
Banana Rush Eau de Parfum 100 ml
Banana Rush Discovery Kit 17 ml
Juliette Has A Gun
Banana Rush Discovery Kit 17 ml
Fortsätt utforska gemenskapen!