/ Ode To Dullness EdP Blev verkligen positivt överraskad av
Nikki
Beauty Pro
15/02/26-19:55
Ode To Dullness EdP Blev verkligen positivt överraskad av denna unisexdoft från Juliette Has A Gun. Vet inte vad jag väntade mig men doften är som en mjuk filt eller varm kram. Träig och mjuk, väldigt mysig. Känner stråken av anis tydligast i början sedan blir den träig, varm, mjukt kryddig och lite söt (tonkaböna bl a). En väldigt behaglig doft, trygg men inte tråkig. Håller bra och länge på min hud men den är ganska finstämd hela tiden. En perfekt unisexdoft då jag tycker den blir fin och kvinnlig på mig men den lyckas också bli manlig på min vän som också han fick testa den. En doft för någon som inte behöver en kraftfull parfym för att vara trygg i sig själv. Väldigt trevlig! Och en bra investering om båda gillar den! 🫶😃 Påminner mig lite om Zadig & Voltaire's This is Her EdP! Rekommenderar att provdofta den om man gillar lite varmare dofter höst och vinter men kanske inte kan ha en kryddig tyngre parfym på jobbet t ex. Eller om man vill ha en lite mindre söt doft utan vanilj - då är amber och tonkaböna väldigt bra doftnotsalternativ.
Ode To Dullness 7,5 ml
Juliette Has A Gun
Ode To Dullness 7,5 ml
Fortsätt utforska gemenskapen!