/ Nya parfymer inspirerade av drycker: đŸ€ŽđŸ”đŸ’š Prada Les
Nikki
Beauty Pro
25/02/26-07:22(redigerad den 26/02/26-06:47)
Nya parfymer inspirerade av drycker: đŸ€ŽđŸ”đŸ’š Prada Les Infusions Infusion de Santal Chai EdP och Molton Brown Tea Ceremony. Trevliga dofter jag lĂ€ste om till frukosten imorse. đŸ€— Molton Browns unisexdoft Tea Ceremony gjorde jag ett litet inlĂ€gg om för nĂ„gra dagar sedan och hĂ€r kommer en kortfattad beskrivning av Pradas Infusion de Santal Chai EdP. "Prada Les Infusions Infusion de Santal Chai EdP Ă€r en lysande trĂ€ig doft som kombinerar krĂ€mig sandeltrĂ€ med ett kryddigt chai latte-ackord. Den har tagit inspiration frĂ„n den tröstande vĂ€rmen frĂ„n chai och levererar en mjölkig och omslutande doft som förstĂ€rks av ljus citrus och rena mysknoter. Denna unisexdoft erbjuder en elegant balans mellan vĂ€rme, friskhet och modern sensualitet, vilket skapar en intim och fridfull aura pĂ„ huden. DOFTSIGNATUR: en trĂ€ig och mjölkig doft som blandar krĂ€migt sandeltrĂ€ med ett kryddigt chai latte-ackord." LĂ„ter vĂ€ldigt fin, tycker jag. Snygg och elegant flaska ocksĂ„. GĂ€ller Ă€ven Tea Ceremony. Älskar Molton Browns design. BĂ„da finns pĂ„ KICKS! 😃
Infusion 100 ml
Prada
Infusion 100 ml
Tea Ceremony Eau de Parfum 100 ml
Molton Brown
Tea Ceremony Eau de Parfum 100 ml
Tea Ceremony Bath & Shower Gel 300 ml
Molton Brown
Tea Ceremony Bath & Shower Gel 300 ml
Tea Ceremony  Eau de Parfum Travel Case Refill 7,5 ml
Molton Brown
Tea Ceremony Eau de Parfum Travel Case Refill 7,5 ml