/ Nya Cosmic Intense EdP och Dylan Blush Pink EdP❤️‍🔥 Hej på
Asta
KICKS Beauty Expert
02/02/26-10:09(redigerad den 02/02/26-10:09)
Nya Cosmic Intense EdP och Dylan Blush Pink EdP❤️‍🔥 Hej på er! I helgen vara jag och strosade runt på stan och var tvungen att gå in och dofta på alla nyheter inom doft!  Har alltid varit förtjust i Kylie Cosmetics men mest för utformningen av flaskan som ska vara en modell av hennes hand, superfyndigt tycker jag + så ÄLSKAR jag den röda glansiga finishen! Men hennes nya doft imponerande på mig 😍 Cosmic Intense var verkligen en fin upplevelse. Tycker basen av vanilj tränger sig fram direkt och den passar väldigt bra med den inte så syrliga men fina citrustonen från blodapelsinen. Tror den kan vara väldigt fin och inte supertung till vardags som jag kan uppskatta! Sen var jag också såklart tvungen att prova Versaces nya Dylan Blush Pink, och WOW så himla mjuk och fin. Doftar verkligen som jag tänker mig att rosa doftar 🤣🩷 Väldigt blommigt och sött men fortfarande fräscht! Tror verkligen på denna när solen börjar kika fram lite mer kontinuerligt och man få dra på sig solglasögon 😎 Har ni hunnit prova någon av dem än? Vad tyckte ni?
Cosmic Intense Eau de Parfum 100 ml
Kylie Cosmetics
Cosmic Intense Eau de Parfum 100 ml
Dylan Blush Pink 100 ml
Versace
Dylan Blush Pink 100 ml
Fortsätt utforska gemenskapen!