/ đŸ˜» KĂ€rlek đŸ˜» Det hĂ€r Ă€r kĂ€rlek i en flaska! Marc Jacobs
Nathalie
Beauty Pro
17/02/26-15:12
đŸ˜» KĂ€rlek đŸ˜» Det hĂ€r Ă€r kĂ€rlek i en flaska! Marc Jacobs Daisy med sin underbara viol var min första parfym frĂ„n Marc Jacobs, och sen har det blivit fler. Hoppas pĂ„ att "mitt" Kicks har de nya inne nĂ€r jag Ă€r i nĂ€rheten nĂ€sta vecka! Mina ena glasögon Ă€r ocksĂ„ frĂ„n Marc Jacobs och jag Ă€lskar dem varje dag haha. Just intresse för parfym Ă€r nĂ„got ni i forumet verkligen gett mig (special shout out till @Nikki @Irena och Sofia som jag inte fĂ„r tagga). Jag har gĂ„tt frĂ„n att pĂ„ mĂ„fĂ„ vĂ€lja ut en parfym genom att provdofta pĂ„ sĂ„na vars flaska jag gillar eller om jag rĂ„kat fĂ„ ett parfymprov som jag tyckt om, till att ha börjat lĂ€ra mig mer om vad jag faktiskt tycker om. FĂ„r fortfarande imposter syndrome varje gĂ„ng jag skriver om parfym men försöker fortsĂ€tta att utsĂ€tta mig för det Ă€ndĂ„ för att utvecklas. Delvis pga förstört luktsinne kan jag ibland ha jĂ€ttesvĂ„rt att urskilja separata doftnoter i en del parfymer men jag lĂ€r mig mer och mer om hur saker faktiskt luktar och tycker framförallt att det Ă€r kul!
Daisy Eau de Toilette 50 ml
Marc Jacobs
Daisy Eau de Toilette 50 ml
Daisy Eau So Intense Eau de Parfum 50 ml
Marc Jacobs
Daisy Eau So Intense Eau de Parfum 50 ml
FortsÀtt utforska gemenskapen!