/ đŸ˜» KĂ€rlek đŸ˜» Det hĂ€r Ă€r kĂ€rlek i en flaska! Marc Jacobs
Nathalie
Beauty Pro
17/02/26-15:12
đŸ˜» KĂ€rlek đŸ˜» Det hĂ€r Ă€r kĂ€rlek i en flaska! Marc Jacobs Daisy med sin underbara viol var min första parfym frĂ„n Marc Jacobs, och sen har det blivit fler. Hoppas pĂ„ att "mitt" Kicks har de nya inne nĂ€r jag Ă€r i nĂ€rheten nĂ€sta vecka! Mina ena glasögon Ă€r ocksĂ„ frĂ„n Marc Jacobs och jag Ă€lskar dem varje dag haha. Just intresse för parfym Ă€r nĂ„got ni i forumet verkligen gett mig (special shout out till @Nikki @Irena och Sofia som jag inte fĂ„r tagga). Jag har gĂ„tt frĂ„n att pĂ„ mĂ„fĂ„ vĂ€lja ut en parfym genom att provdofta pĂ„ sĂ„na vars flaska jag gillar eller om jag rĂ„kat fĂ„ ett parfymprov som jag tyckt om, till att ha börjat lĂ€ra mig mer om vad jag faktiskt tycker om. FĂ„r fortfarande imposter syndrome varje gĂ„ng jag skriver om parfym men försöker fortsĂ€tta att utsĂ€tta mig för det Ă€ndĂ„ för att utvecklas. Delvis pga förstört luktsinne kan jag ibland ha jĂ€ttesvĂ„rt att urskilja separata doftnoter i en del parfymer men jag lĂ€r mig mer och mer om hur saker faktiskt luktar och tycker framförallt att det Ă€r kul!
Daisy EdT 50 ml
Marc Jacobs
Daisy EdT 50 ml
Daisy Eau So Intense EdP 50 ml
Marc Jacobs
Daisy Eau So Intense EdP 50 ml
FortsÀtt utforska gemenskapen!