/ Jag testade nyligen Kylie Cosmetics Cosmic Intense Eau de
Filippa
Beauty Star
15/04/26-11:00

Jag testade nyligen Kylie Cosmetics Cosmic Intense Eau de Parfum och den mötte verkligen mina förväntningar! Det här är verkligen en parfym som känns varm, feminin och lite mystisk på samma gång.

Direkt vid första sprayen känner man en fräsch men ändå mjuk öppning med jasmin och blodapelsin, vilket ger en lite lyxig och “glowy” vibe. Efter en stund blir den mer krämig och djup amber, vanilj och mysk tar över och gör doften mycket mer sensuell och omfamnande. Det är typ en sån doft som känns dyr och clean girl men kvällsversion.

Det jag verkligen gillar är att den inte blir för tung trots att den är söt. Den är mer krämig än sockrig, vilket gör att den funkar både till vardags och kväll. Många beskriver den som beroendeframkallande och jag fattar varför, den sitter nära huden men lämnar ändå ett mjukt, varmt spår. Dock, om jag ska vara helt ärlig: den passar bäst om du gillar vanilj/amber-doftar. Är du mer inne på superfräscha citrusparfymer kanske den känns lite för varm. er. Detta är absolut en favorit hos mig! ❤

Cosmic Intense Eau de Parfum 30 ml
Kylie Cosmetics
Cosmic Intense Eau de Parfum 30 ml
Fortsätt utforska gemenskapen!