Igår provdoftade jag Marc Jacobs nyheter från Murakami och är det försvarbart att vilja köpa alla fyra hem??🫣
Jag fick prova ett sprut vardera på varsin handled och armveck som jag sen gick runt hela kvällen o sniffa på och alla dofta verkligen så gott på olika sätt!
Den gröna med toppnot av banan kommer bli ett givet köp! Roligt med något annorlunda i min parfymsamling 🍌
Den gula med dofter av jordgubb och hallon känns som ett säkert sommarkort och exakt så jag vill dofta en sommardag🍓
Den blåa med bla doft av päron och äpple kändes väldigt fräsch och lätt på mig, kan inte sluta tänka på den😍🍐
Men den som chockerade mig mest med att falla mig i smaken var den rosa med toppnot av kokos🥥 jag brukar inte gilla kokos överlag i nånting! Varken doft eller smak i dryck eller mat, men denna parfymen var något speciellt!
På min hud kändes den krämig, varm och feminin och jag kände inte av kokosen så mycket utan mer den vita pionen och pralinen som jag tror gjorde den mjuka varma känslan..
sååå himla kul att provdofta dessa men nu kan jag inte sluta tänka på dom och vill ha ALLA haha😩
Hann även provdofta den nya parfymen från juliette has a gun banana rush (dock endast på en doftpinne då jag redan var ockuperad av marc Jacobs på min hud😆) men denna föll inte mig i smaken riktigt.. den dofta absolut banan men sirapen tog över alldeles för mycket för min del.. nästan som bränt smör? Jag fick med en liten tester av den iaf så ska absolut ge den en chans på huden framöver oxå😆
Efter dessa 5 olika dofter var jag och min näsa tvungna att ta en pause, även om man är så nyfiken på många olika dofter så klarar man inte av att dofta på 100 olika på samma gång, även om man vill 😇
Marc Jacobs
Daisy Murakami Green EdP 50 ml
Marc Jacobs
Daisy Murakami Blue 50 ml
Marc Jacobs
Daisy Murakami Pink 50 ml
Marc Jacobs
Daisy Murakami Yellow 50 ml