/ Hej på er alla fina BeautyTALKERS! Jag heter Asta och ska
Asta
KICKS Beauty Expert
21/01/26-13:42(redigerad den 21/01/26-13:43)
Hej på er alla fina BeautyTALKERS! Jag heter Asta och ska under våren få gästspela här i detta oroliga community☺️ Men vem är jag? Jag pluggar media och kommunikation och gör nu min praktik hos KICKS och kommer får äran att hänga här med er i KICKS Beauty TALKS, hur kul? Jag är så taggad på att få lära känna er mer och se vilka otroliga looks och rekommendationer ni har att erbjuda! En av mina svaga punkter är DOFT! Tycker man kan minns så mycket av en doft, en härlig sommarkväll eller kanske lite pirr i magen? Har ni något speciellt minne ni kopplar ihop med en specifik doft? 👃✨ Den första doften jag kommer ihåg att jag köpte var Ralph Laurens Big Pony Pink EdT. Jag minna att alla tjejer i klassen hade samma och att jag tycket att flaskan var så fräck för att den var rosa😂 Just nu är jag dock helt kär i Marc Jacobs Perfect Absolute EdP som jag fick i julklapp 😍 En superfin mörkare doft, den är stark men varm och söt. Vad har ni för frågor eller tankar om doft? Är det något speciellt ni är intresserade att se eller något ni vill se mer av framöver? Let me know, I am all ears (and nose)!! ❤️
Perfect Absolute EdP 30 ml
Marc Jacobs
Perfect Absolute EdP 30 ml
Big Pony Pink EdT 50 ml
Ralph Lauren
Big Pony Pink EdT 50 ml
Fortsätt utforska gemenskapen!