/ Gult tema passar mig perfekt för jag råkar vara smått besatt
Sofia
Beauty Pro
03/04/26-08:37
Gult tema passar mig perfekt för jag råkar vara smått besatt av gult just nu! 😁 Speciellt solgult – denna varma, glada färg som höjer humöret vilken grå dag som helst. ☀️🌻 Den som sa att "gult är fult" kan gå och dra något gammalt och beige över sig! 😤 Men jag tog ju inte den här bilden för att skryta om mina fantastiska inredningsdetaljer, utan för att lyfta fram två dofter. 😄 The Ritual of Seshen home fragrance har jag nämnt förut när den släpptes. Det är en riktigt fräsch och trevlig doft som jag gillar mer och mer. 🪷🍋Dessutom i en väldigt fin flaska som absolut inte behöver gömmas undan i något skåp. 😍 Sen har vi Missoni edt, en parfym jag hade för typ 10 år sen och nu har återupptäckt. Den är somrig, blommig och fruktig, men med en träig bas och lite rosépeppar tycker jag nästan att den är unisex. Jag tror att jag upplevde doften helt annorlunda när jag var yngre. 😊 Väldigt fin flaska och en rätt unik doft enligt mig. 🧡💛 Ritual of Seshen finns inte på Kicks för det är en limited edition-kollektion, och Missoni edt finns inte heller på Kicks, men de har andra parfymer från Missoni.
Fortsätt utforska gemenskapen!