/ En favoritdoft som sticker ut! đŸ€đŸ–€ Rock, konst och Paris
Nikki
Beauty Pro
03/02/26-11:42
En favoritdoft som sticker ut! đŸ€đŸ–€ Rock, konst och Paris gatuliv. Jag gillar bĂ„de Zadig & Voltaire's filosofi och den nĂ„got ovanliga vita flakongen. Och doften föll jag för direkt. Den Ă€r helt klart annorlunda, mer annorlunda Ă€n man skulle tro om man bara ser doftnoterna. Nu Ă€r det ju dock sĂ„ att en parfym bestĂ„r av sĂ„ mycket mer Ă€n de doftnoter varumĂ€rket vĂ€ljer att fronta sĂ„ dĂ€rför ska man alltid provdofta pĂ„ sin egen hud. NĂ€r jag kĂ€nner mig lite extra "bold" Ă€r denna parfym en kul kompis men som en stöttande vĂ€n ger den mig ocksĂ„ lite extra kraft vid tillfĂ€llen nĂ€r det kan behövas. En doft som ger dig kĂ€nslan av att nĂ€stan vara oslagbar Ă€r svĂ„r att beskriva i doftnoter men den Ă€r mjölkigt krĂ€mig, varm och lite kryddig, söt och trĂ€ig men med en kick av rosĂ©peppar. Trygg men med lite attityd. En doftnot som ofta förekommer i Zadig & Voltaire's parfymer och Ă€ven i denna Ă€r kastanj. 🌰 Gillar man det finns den Ă€ven i populĂ€ra By The Fireplace EdT frĂ„n Maison Margiela och i flera av Armani's Stronger With You-dofter (herr).
This Is Her! EdP 30 ml
Zadig & Voltaire
This Is Her! EdP 30 ml
FortsÀtt utforska gemenskapen!