Eftersom jag mest bara tycker om typiska sommardofter så skulle vilken som helst av mina parfymer passa som "sommarens signaturdoft". 😄 Så jag tänkte att jag kan presentera ett par sommarfavoriter som är lite mer otippade för att vara jag.
Zarkoperfume Cloud Collection no 4 är doften av svensk sommar if you ask me. Varma, ljusa kvällar med vänner och musik på en picknickfilt vid vattnet. 🌅 Den är fruktig, clean, blommig, varm, söt – allt på samma gång men i perfekt balans. Dessutom är den guldglittrig! ✨️
Diesel Fuel for life unlimited är den tyngsta doften jag äger, och det är mest därför jag sällan använder den. Men den är så unik, och jag föll för den en sommar i gymnasiet så därför associerar jag doften med sommar. 😄 Det är de friska frukterna kombinerat med lakrits och trä som är så unikt, nästan beroendeframkallande.
Fuel for life unlimited finns inte att köpa längre, den var komiskt nog limited. Ännu en anledning till att jag sällan använder den. Cloud Collection finns hos Kicks och jag rekommenderar starkt att provdofta och skaka på den om man har möjlighet! 😊