/ ARMANI My Way Sunny Vanilla EdP Gjorde ett seriöst försök
Nikki
Beauty Pro
22/02/26-16:06(redigerad den 26/02/26-06:47)
ARMANI My Way Sunny Vanilla EdP Gjorde ett seriöst försök att provdofta denna nyhet idag men tyvärr. Finns ännu inte på KICKS men på Åhléns skulle den finnas. Och det gjorde den, säkert inlåst i ett skåp och när jag frågar om jag kan få provdofta den så finns det tyvärr ingen tester att provdofta heller. Men den flera år gamla originaldoften kan jag få provdofta! Nej tack, den hade jag själv för några år sedan så den vet jag hur den doftar. Känner mig lite gnällig nu men är det någon som känner igen situationen? Vill man inte sälja eller? 😃 Kanske stjäls det för mycket här i Sverige men det är så tråkigt att nästan inga parfymer står framme längre och de som står framme är sällan några nyheter. Inget fel på Carolina Herrera's Good Girl EdP men varför står den gamla skon framme i varenda butik? Jag tror man tappar jättemycket i försäljning genom att inte ha en mer inbjudande och lockande miljö då många potentiella köpare kanske inte känner sig bekväma med att be personalen låsa upp skåp för att man ska kunna provdofta. Dessutom försvinner ju möjligheten till impulsköp (kan ju för oss konsumenter vara bra i och för sig 😃) då parfymköp nog ganska ofta är känslostyrda! 🥰 Vad tycker ni?
My Way Yellow 30 ml
Armani
My Way Yellow 30 ml
My Way Yellow 50 ml
Armani
My Way Yellow 50 ml
My Way Yellow 90 ml
Armani
My Way Yellow 90 ml
Fortsätt utforska gemenskapen!