/ ”Ultimate Reset Shampoo”  Flaskan landade i min dusch
Beauty Tester
Mariah Geijer
Beauty Pro
28/03/25-16:43
”Ultimate Reset Shampoo”  Flaskan landade i min dusch för 3 veckor sedan och jag har nu hunnit tvätta mitt midjelånga hår med det så pass många gånger att jag känner att en ärlig recension kan skrivas. ✨ Doften är lyxig och jag tycker den doftar otroligt gott när jag sniffar ur flaskan. Tyvärr sitter inte doften i håret efteråt men bara att tvätta håret med väldoftande produkter tycker jag är en humörhöjare. ✨ Schampot är lite trögflytande och det gillar jag jättemycket för att då kan jag gnussa det i handflatorna och fördela det i håret/hårbotten utan att hälften av produkten hamnar i golvsilen direkt. ✨ Jag använder en del produkter i mitt hår mellan tvättarna men det tar bort allt och håret blir rent och fräscht utan att kännas tungt. ✨ Flaskan är snygg och känns lyxig. Två mindre bra saker jag upplever är följande: 🦔 Flaskan är hård och svår att klämma på för att få ut produkt. När man är halkig om händerna märks det extra väl. 🦔 Jag lägger gärna pengar på bra produkter men 585:- för ett schampo känns saftigt ändå. Då hade jag nog hellre köpt balsamet eller serumet ur serien eftersom det är produkter som används i slutklämmen av hårvårdsrutinen.
Ultimate Reset Shampoo 300 ml
Shu Uemura
Ultimate Reset Shampoo 300 ml
Fortsätt utforska gemenskapen!