/ Sunny Stories Det är faktiskt första gången jag testar en
Beauty Tester
Pion
Beauty Pro
26/06/24-19:09
Sunny Stories Det är faktiskt första gången jag testar en brun utan sol, så jag var väldigt försiktig i min användning och vet inte riktigt hur andra BUS produkter är. Det jag gillar mest med denna var att färgen verkligen är cool som den hävdar. Inte det minsta orange i tonen. Doften gillade jag dock inte alls. Har förstått att BUS produkter har en viss doft, denna doftade inte illa men det var en stark doft av kanske kokos? (oklart vad det doftade, men något sött). Förpackningen är simpel, texten med instruktionerna var extremt litet och kan tänka mig att det nöts bort med tiden. Just för en BUS nybörjare som jag är så var jag noga med att läsa allt. Moussen är lätt att applicera, det står att man ska använda deras BUS handske för bästa applicering. Jag har ingen sådan så körde med händerna och tvättade dem efter. Jag fick en fin färg som höll i flera dagar och jag upplevde aldrig att det fläckigt under tiden som färgen försvann långsamt. Så - ett bra pris, du får ingen lyxig produkt men en produkt som gör jobbet. Och är du OK med doften eller tom gillar den så kan jag verkligen rekommendera denna. För mig var doften lite väl så jag kommer nog inte handla produkten själv men kommer försöka använda upp denna.
Self Tan Instant Body Mousse Cool 150 ml
Sunny Stories
Self Tan Instant Body Mousse Cool 150 ml
Fortsätt utforska gemenskapen!