/ Som beautytester fick jag möjligheten att testa Dry
Beauty Tester
Malin
Beauty Pro
24/10/24-04:21(redigerad den 24/10/24-04:22)
Som beautytester fick jag möjligheten att testa Dry Shampoo Translucent Fragrance Free från Matas Striber. Detta torrschampo som är helt doftfritt, innehåller provitamin B5 som ska bidra med fukt hårbotten. Först och främst så ja, jag upplever att produkten är helt doftfri. Jag har sett att andra ”doftfria” produkter från märket, inte upplevs som doftfria vilket är synd då vissa är känsliga mot parfym. Men denna produkt är i mitt tycke helt parfymfri. Jag använder torrschampo två till tre gånger i veckan så denna har verkligen blivit testat. Jag är van vid att torrschampot lämnar ett vitt pulver i håret men jag upplevde inte att denna lämnade lika mycket. Jag fick använda mer torrschampo än jag brukar göra men jag tycker att resultatet blev väldigt bra och jag kände att mitt hår var fräscht trots att det gått flera dagar sedan jag tvättade håret. Jag upplevde aldrig att mitt hår lämnades strävt eller risigt utan det gick alltid lätt att borsta igenom. Allt som allt så tycker jag att det är ett bra torrschampo som lever upp till förväntningarna men jag kommer inte köpa detta igen då jag har andra billigare alternativ som jag föredrar.
Klicka på ett alternativ för att rösta
Använder ni torrschampo?
25Bidrag
Ja
Nej
Dry Shampoo Translucent Fragrance Free 200 ml
Dry Shampoo Translucent Fragrance Free 200 ml
Fortsätt utforska gemenskapen!