/ ”Smart Clinical Repair™ AM/PM Retinoid Balm” Nu är det
Beauty Tester
Mariah Geijer
Beauty Pro
17/05/25-12:34
”Smart Clinical Repair™ AM/PM Retinoid Balm” Nu är det ungefär 5 veckor sen jag började använda det här balmet och det börjar därmed ta slut i förpackningen. Det är alltid svårt att utvärdera en produkt som egentligen kräver dubbelt så lång tid för att kunna uppvisa rättvisa resultat. Därför har jag inte några revolutionerande före och efterbilder att dela med mig av. ✨Balmet är ett litet stift ungefär lika som en läpsyl. Smidig applicering och fräscht att slippa doppa fingrarna i någon burk! ✨Konsistensen smälter på huden så det är enkelt att dutta där man har behov. ✨Lätt att stryka på runt ögonen och munnen där jag har fina linjer som 41-åring och inga irritationer upplevs på min reaktiva hud. ⬇️Nackdelen är väl kanske storleken på förpackningen. Det tar snabbt slut om man använder det på större områden. Men om man vill punktbehandla t.ex. ögonområdet är det ju perfekt. ⬇️Priset på 450:- är ganska högt men när det var kampanj klickade jag hem det igen. ”Ett kraftfullt men skonsamt retinoidbalm för både dag och natt som jämnar ut hudtonen och minimerar linjer” Ja, det visar sig väl om några månader om det blir utlovade resultatet ;-)✨
Smart Clinical Repair AM/PM Retinoid Balm 1
Clinique
Smart Clinical Repair AM/PM Retinoid Balm 1
Fortsätt utforska gemenskapen!