/ Så glad (rent av lycklig) över att ha testat Redken Acidic
Beauty Tester
Jenny
Beauty Pro
29/04/25-22:01(redigerad den 29/04/25-23:04)
Så glad (rent av lycklig) över att ha testat Redken Acidic Bonding Leave-In Treatment och är så glatt överraskad när det gäller resultatet. Den lättapplicerade leave in-krämen en fantastisk hair-saver! Det vet jag efter att nu ha använt den ett tag. Håret blir otroligt mjukt och känns friskt igen. Har använt den varje dag ett tag nu och den är bättre än de flesta andra leave in-produkter jag testat. Har använt Kérastase, K. Murphy, Oribe och andra fina märken men denna var bättre än många av de dem. Man behöver ta så lite dessutom (jämfört med t ex K Murphys restore leave in som tar slut direkt!). Ett plus för att håret inte ser fett ut och att produkten även har värmeskydd. Fungerar utmärkt att använda i torrt och fuktigt hår. Mest provat i rätt torrt hår själv. Har slingat hår och det ser så bra och mjukt ut igen efter att jag haft i Redkens Acidic Bonding Concentrate Leave-In Treatment. Helt klart en femstjärnig produkt jag definitivt rekommenderar. Prova den så känner du vilken skillnad det blir.
Redken Acidic Bonding Concentrate Leave-In Treatment
Redken
Redken Acidic Bonding Concentrate Leave-In Treatment
Fortsätt utforska gemenskapen!