/ 💞Recension pĂ„ Redken Acidic Bonding 💞 Concentrate 24/7
Beauty Tester
Elina
Beauty Pro
18/05/25-13:30
💞Recension pĂ„ Redken Acidic Bonding 💞 Concentrate 24/7 Night & Day Serum Jag har vĂ€ldigt frissigt hĂ„r och dĂ€rför Ă€r serum och krĂ€mer vĂ€ldigt viktigt för mig. Jag brukar inte anvĂ€nda vĂ€rmeverktyg och jag har aldrig fĂ€rgat hĂ„ret men det Ă€r fortfarande viktigt att ta hand om sitt hĂ„r vilket denna produkt gör. Jag fick hem produkten den 13 maj och har anvĂ€nt den varje dag. Jag har anvĂ€nt produkten nĂ€r jag kĂ€nner att mitt hĂ„r Ă€r frissigt och dĂ„ har produkten gjort mitt hĂ„r glansigare och utan friss. Eftersom detta Ă€ven Ă€r ett nattserum sĂ„ applicerar jag serumet pĂ„ mellanlĂ€nderna till topparna av mitt hĂ„r och lĂ„ter den verka under natten. NĂ€r jag anvĂ€nde produkten första gĂ„ngen kĂ€ndes den vĂ€ldigt bra, den var lĂ€tt att applicera. HĂ„ret blev inte kletigt eller flottigt, utan hĂ„ret sög upp serumet och lĂ€mnade det glansigt. Enligt anvisningarna ska man applicera det i torrt hĂ„r utan att skölja ut och det Ă€r sĂ„ jag har gjort. HĂ„ret kĂ€nns lyxigt med den otroliga doften som stannar kvar pĂ„ hĂ„ret. Jag har endast anvĂ€nt produkten i 5 dagar men man ser skillnad efter bara en anvĂ€ndning dĂ„ den slĂ€tar ut hĂ„ret och minskar friss. Serumet stĂ€rker och skyddar hĂ„ret mot dagliga pĂ„frestningar sĂ„som luftfuktighet och styling som orsakar brustna hĂ„rstrĂ„n och kluvna toppar. Denna produkt Ă€r till dig som har torrt, frissigt och skadat hĂ„r. Har du tunt hĂ„r rĂ€cker en/tvĂ„ klickar, har du tjockt hĂ„r krĂ€vs det lite mer vilket Ă€r en nackdel dĂ„ den Ă€r ganska dyr. Det finns andra serum och krĂ€mer som minskar friss och Ă€r billigare. Ibland anvĂ€nder jag denna produkt tillsammans med Ida Wargs Repair Hair Serum som ocksĂ„ Ă€r ett vĂ€ldigt bra alternativ för en mindre summa. Det Ă€r en krĂ€m sĂ„ den kan upplevas som kletig jĂ€mfört med Redkens serum. Alla hĂ„rtyper Ă€r olika och har olika favoriter men Redkens Acidic Bonding Concentrate 24/7 Night & Day Serum Ă€r ett vĂ€ldigt bra alternativ! Jag kommer absolut fortsĂ€tta anvĂ€nda detta serum och jag kĂ€nner hur mitt hĂ„r kĂ€nns friskare, starkare och mindre frissigt! Jag rekommenderar den till dig som vill Ă„terfukta, reparera och fĂ„ ditt hĂ„r glansigare!
Acidic Bonding Concentrate 24/7 Night & Day Serum 100 ml
Redken
Acidic Bonding Concentrate 24/7 Night & Day Serum 100 ml
FortsÀtt utforska gemenskapen!