đRecension pĂ„ Redken Acidic Bonding đ
Concentrate 24/7 Night & Day Serum
Jag har vÀldigt frissigt hÄr och dÀrför Àr serum och krÀmer vÀldigt viktigt för mig. Jag brukar inte anvÀnda vÀrmeverktyg och jag har aldrig fÀrgat hÄret men det Àr fortfarande viktigt att ta hand om sitt hÄr vilket denna produkt gör. Jag fick hem produkten den 13 maj och har anvÀnt den varje dag. Jag har anvÀnt produkten nÀr jag kÀnner att mitt hÄr Àr frissigt och dÄ har produkten gjort mitt hÄr glansigare och utan friss. Eftersom detta Àven Àr ett nattserum sÄ applicerar jag serumet pÄ mellanlÀnderna till topparna av mitt hÄr och lÄter den verka under natten.
NÀr jag anvÀnde produkten första gÄngen kÀndes den vÀldigt bra, den var lÀtt att applicera. HÄret blev inte kletigt eller flottigt, utan hÄret sög upp serumet och lÀmnade det glansigt. Enligt anvisningarna ska man applicera det i torrt hÄr utan att skölja ut och det Àr sÄ jag har gjort. HÄret kÀnns lyxigt med den otroliga doften som stannar kvar pÄ hÄret.
Jag har endast anvÀnt produkten i 5 dagar men man ser skillnad efter bara en anvÀndning dÄ den slÀtar ut hÄret och minskar friss.
Serumet stÀrker och skyddar hÄret mot dagliga pÄfrestningar sÄsom luftfuktighet och styling som orsakar brustna hÄrstrÄn och kluvna toppar. Denna produkt Àr till dig som har torrt, frissigt och skadat hÄr. Har du tunt hÄr rÀcker en/tvÄ klickar, har du tjockt hÄr krÀvs det lite mer vilket Àr en nackdel dÄ den Àr ganska dyr. Det finns andra serum och krÀmer som minskar friss och Àr billigare. Ibland anvÀnder jag denna produkt tillsammans med Ida Wargs Repair Hair Serum som ocksÄ Àr ett vÀldigt bra alternativ för en mindre summa. Det Àr en krÀm sÄ den kan upplevas som kletig jÀmfört med Redkens serum. Alla hÄrtyper Àr olika och har olika favoriter men Redkens Acidic Bonding Concentrate 24/7 Night & Day Serum Àr ett vÀldigt bra alternativ!
Jag kommer absolut fortsÀtta anvÀnda detta serum och jag kÀnner hur mitt hÄr kÀnns friskare, starkare och mindre frissigt! Jag rekommenderar den till dig som vill Äterfukta, reparera och fÄ ditt hÄr glansigare!
Redken
Acidic Bonding Concentrate 24/7 Night & Day Serum 100 ml