/ ✨ Recension av Ultimate Reset Overnight Serum från Shu
Beauty Tester
Bella
Beauty Pro
06/04/25-15:04
✨ Recension av Ultimate Reset Overnight Serum från Shu Uemura ✨ Jag har haft nöjet att testa Shu Uemura Ultimate Reset Overnight Serum under de senaste fyra veckorna, och jag måste säga att jag är riktigt imponerad av denna produkt! Jag har kämpat med torrt och skadat hår, framför allt med kluvna toppar, och jag har verkligen märkt en stor förbättring. Håret känns mjukare, återfuktat och ser friskare ut redan efter några användningar. För det första är serumet superlätt att applicera. Det går snabbt in i håret utan att kännas tungt eller fett, och lämnar det med en fin glansig finish. Jag brukar applicera det på kvällen innan jag går och lägger mig, och på morgonen känns mitt hår både starkare och mindre frissigt. Doften är dessutom helt underbar – om du frågar mig! Men, som med många högkvalitativa produkter, finns det en liten hake. Priset på detta serum är relativt högt, och även om det verkligen levererar bra resultat och är väldigt drygt, känns det som om man också betalar för varumärket. Det är en lyxprodukt som kanske inte passar alla plånböcker. Jag tycker att det kan vara svårt att rättfärdiga det höga priset, särskilt när det finns andra produkter på marknaden som också gör ett bra jobb men till ett lägre pris. Sammanfattningsvis, om du är villig att lägga lite extra på en produkt som verkligen gör skillnad, tycker jag att Shu Uemura Ultimate Reset Overnight Serum är väl värt att prova. Mitt hår har aldrig känts så friskt och mina toppar ser verkligen mycket bättre ut. Men det är definitivt en lyxprodukt, så fundera på om det känns rätt för dig och din budget!
Ultimate Reset Overnight Serum 90 ml
Shu Uemura
Ultimate Reset Overnight Serum 90 ml
Fortsätt utforska gemenskapen!