/ 💋Recension av Redken Acidic Bonding Concentrate Leave-In
Beauty Tester
Bella
Beauty Pro
18/05/25-07:48
💋Recension av Redken Acidic Bonding Concentrate Leave-In Treatment💋 Okej, lĂ„t oss prata om Redken Acidic Bonding Concentrate Leave-In Treatment. Jag har kört vĂ€rmeverktyg i alldeles för mĂ„nga Ă„r (plattĂ„ngen var basically min bĂ€sta vĂ€n i gymnasiet...), vilket har lĂ€mnat mitt hĂ„r rĂ€tt torrt, trött och allmĂ€nt trĂ„kigt. Mitt hĂ„r Ă€r inte fĂ€rgat eller kemiskt behandlat, men det har definitivt sett bĂ€ttre dagar. Efter att ha testat schampot i Redken Acidic Bonding Concentrate-serien (och ÄLSKAT det) blev jag riktigt nyfiken pĂ„ leave-in-behandlingen. Och Ă€ven sĂ„ tacksam över att nu ha fĂ„tt testa bĂ„da dessa som beautytester! KĂ€nsla & Konsistens KrĂ€mig men lĂ€tt. Det Ă€r nog det bĂ€sta sĂ€ttet att beskriva konsistensen. Den glider genom hĂ„ret sĂ„ smidigt, och det kĂ€nns som att hĂ„ret bara dricker upp den. Inget klet, inget flott, bara Ă„terfuktat, mjukt och silkeslent. Har testat att applicera den bĂ„de i fuktigt och torrt hĂ„r – och chockerande nog gillar jag den nog bĂ€st i torrt?! Doften? En dröm. Den luktar som att man precis varit pĂ„ salong – frĂ€scht, lite lyxigt, men inte övervĂ€ldigande. Det Ă€r en sĂ„n dĂ€r doft som gör att man sniffar pĂ„ sitt eget hĂ„r under dagen (det gör vi vĂ€l alla?). Effekten – mĂ€rks det verkligen? JA. Mitt hĂ„r kĂ€nns starkare, ser blankare ut och det Ă€r framför allt mycket lĂ€ttare att reda ut efter tvĂ€tt. Mindre friss, mer glans. Och ja, den innehĂ„ller vĂ€rmeskydd! Det Ă€r typ guld vĂ€rt för oss som vĂ€grar slĂ€ppa vĂ€rmeverktygen men Ă€ndĂ„ vill behĂ„lla ett friskt och starkt hĂ„r. Vem borde testa den? Alla med torrt, slitet, vĂ€rmeskadat hĂ„r – oavsett om du fĂ€rgar eller inte. Har du tunt hĂ„r? Inga problem, en liten klick rĂ€cker gott. Har du tjockt, torrt hĂ„r? DĂ„ kan du ta lite mer, men det hĂ€r Ă€r en lyxig rackare, sĂ„ man vill inte slösa. Slutsats Den hĂ€r kommer fĂ„ stĂ„ kvar lĂ€ngst fram i badrumsskĂ„pet. Den kompletterar schampot i serien perfekt, och tillsammans har de gjort skillnad för min hĂ„rkvalitet. Jag rekommenderar den varmt till dig som anvĂ€nder vĂ€rmeverktyg ofta och vill ge hĂ„ret bĂ„de nĂ€ring och skydd utan att tynga ner det. NĂ€r den hĂ€r lilla leave-in-flaskan flyttade in i badrumsskĂ„pet sĂ„ sa mitt slitna hĂ„r TACK – och jag med!
Redken Acidic Bonding Concentrate Leave-In Treatment
Redken
Redken Acidic Bonding Concentrate Leave-In Treatment
FortsÀtt utforska gemenskapen!