/ đŸ«§Recension av Redken Acidic Bonding Concentrate Shampoo đŸ«§
Beauty Tester
Bella
Beauty Pro
23/04/25-09:50
đŸ«§Recension av Redken Acidic Bonding Concentrate Shampoo đŸ«§ Efter att ha hört mycket gott om Redken Acidic Bonding Concentrate Shampoo blev jag sĂ„ glad nĂ€r jag blev utvald beautytester för just denna produkt! Jag har inte fĂ€rgat hĂ„r, men mitt hĂ„r Ă€r ganska slitet, frissigt och har fĂ„tt ta en hel del stryk av vĂ€rmeverktyg och styling genom Ă„ren. SĂ„ jag var riktigt nyfiken pĂ„ om det hĂ€r schampot skulle göra nĂ„gon skillnad – och det gjorde det. Förpackning & första intryck:‹ Schampot kommer i en stilren, vit plastflaska som kĂ€nns vĂ€ldigt lyxig! Designen Ă€r enkel men kĂ€nns professionell – vilket stĂ€mmer överens med Redkens salongskĂ€nsla. Minus för att det inte Ă€r pump (det borde vara standard pĂ„ allt över 200 kr, eller Ă€r det bara jag?) Konsistens & applicering:‹ Schampot har en tjock, krĂ€mig konsistens som kĂ€nns lyxig redan vid första anvĂ€ndningen. Det löddrar inte jĂ€ttemycket – vilket Ă€r vanligt med sulfatfria produkter – men tillrĂ€ckligt för att ge en ren men skonsam kĂ€nsla. HĂ„ret kĂ€nns vĂ„rdat redan under tvĂ€tten, och man behöver inte alls mycket produkt för att det ska rĂ€cka. Stort plus! Doft:‹ Mild, frĂ€sch och lite salongig. Den tar inte över och stannar inte kvar sĂ€rskilt lĂ€nge i hĂ„ret efter tvĂ€tt – perfekt för dig som inte vill att schampot konkurrerar med andra dofter som tex. parfym! Effekt & resultat:‹ HĂ€r mĂ€rkte jag faktiskt skillnad redan efter ett par anvĂ€ndningar. Mitt hĂ„r kĂ€ndes mindre frissigt, mer följsamt och starkare – som att varje hĂ„rstrĂ„ fĂ„tt lite extra motstĂ„ndskraft. Det blev ocksĂ„ mĂ€rkbart mjukare och sĂ„g friskare ut utan att kĂ€nnas tungt eller platt. En annan positiv överraskning Ă€r att hĂ„ret kĂ€nns rent lĂ€ngre Ă€n vanligt – jag behöver inte tvĂ€tta det lika ofta, vilket Ă€r ett stort plus för mig som annars behöver tvĂ€tta hĂ„ret varannan - var tredje dag! Vem passar det för? ‹Det hĂ€r schampot riktar sig till dig som har fĂ€rgat, skadat eller slitet hĂ„r. Har du ett vĂ€ldigt fint eller lĂ€tt fett hĂ„r kan det kĂ€nnas lite tungt om du anvĂ€nder för mycket produkt. Men det Ă€r ett toppenschampoo för dig liksom mig som anvĂ€nder vĂ€rmeverktyg ofta eller bara behöver bygga upp hĂ„rets styrka. Pris & helhetsintryck: ‹Om jag ska nĂ€mna nĂ„got minus sĂ„ Ă€r det de relativt höga priset – men med det sagt kan jag Ă€ndĂ„ tycka att det Ă€r vĂ€rt det. Schampot Ă€r drygt, ger tydliga resultat och kĂ€nns som en riktig investering i hĂ„rets hĂ€lsa. Extra plus att det Ă€r pH-balanserat och sulfatfritt. Betyg: 4,5/5 Jag har Ă€nnu inte testat balsamet eller leave-in frĂ„n samma serie, men efter att ha testat schampot Ă€r jag riktigt sugen. NĂ„gon annan som testat hela serien?
Redken Acidic Bonding Concentrate Shampoo 300 ml
Redken
Redken Acidic Bonding Concentrate Shampoo 300 ml
FortsÀtt utforska gemenskapen!