/ Recension av: Loreal Professionnel Metal DX shampoo. Jag har
Beauty Tester
majaholmstrom
Beauty Pro
19/12/24-15:01(redigerad den 19/12/24-15:04)
Recension av: Loreal Professionnel Metal DX shampoo. Jag har fått chansen att testa loreals shampoo metal dx som faktiskt (hör och hämpna) redan är en riktig favorit av mig och vet att den är det av många andra också!! Metal DX är ett shampoo som hjälper till att ta bort och förebygga metaller i håret, vilket annars kan ge missfärgningar och brustna hårstrån. Schampot är också färgbevarande vilket gör att det passar både om man har ljus hår och vill bevara den kalla tonen eller om man har färgat hår och vill att det håller längre. Jag har verkligen märkt skillnad med detta schampo då jag för ett år sen använde det hela tiden och sen iår när jag hade samma hårfärg använde jag det inte och man märker verkligen skillnad. Finns bilder som visar skillnaden nedan. Jag får även ett fantastiskt glans i håret vilket gör det så fint och mjukt. I Metal DX serien har jag tillsammans med schampot använt mig av deras leave-in cream och hårmask vilket jag tycker gett så bra resultat. Älskar verkligen denna serien och att man verkligen ser skillnad på håret. Bild 1: Mitt hår när jag använde metal dx. Bild 2: Mitt hår när jag inte använde metal dx
Metal DX Shampoo 300 ml
L Oréal Professionnel
Metal DX Shampoo 300 ml
Fortsätt utforska gemenskapen!