Recension av Effaclar Duo+M 40 ml
Jag har använt Effaclar Duo+M i några veckor nu, och jag är helt förbluffad över resultaten! 🌟 Den här produkten har verkligen förändrat min hudvårdsrutin till det bättre.
För det första, konsistensen är helt underbar. Det är en lätt och krämig formula som absorberas snabbt utan att lämna någon klibbig känsla. Perfekt för mig som inte gillar att känna mig “tung” i ansiktet efter applicering. 💧 Jag använder den både morgon och kväll, och den fungerar utmärkt under smink, som om den nästan fungerar som en primer.
När det gäller effekten: wow! Jag har alltid haft problem med små finnar och ojämn hudton, men nu ser min hud klarare och jämnare ut än någonsin. 🙌 Efter bara en vecka märkte jag att mina finnar började minska, och min hud såg mycket friskare och mer återfuktad ut. Jag älskar också att den jobbar på att minska rodnad och mörka fläckar samtidigt som den förebygger nya finnar.
En annan sak jag uppskattar är att den inte torkar ut min hud, vilket vissa akneprodukter kan göra. Den känns snarare som en balanserande fuktkräm som håller huden återfuktad och fräsch hela dagen. 🌸
Dessutom är förpackningen perfekt – den är hygienisk och lätt att använda, och storleken (40 ml) är smidig att ta med sig i väskan. ✨
Jag rekommenderar verkligen Effaclar Duo+M till alla som kämpar med orenheter eller vill ha en klarare hud. Den gör precis vad den lovar, och jag kunde inte vara mer nöjd! 😍
5/5 ⭐⭐⭐⭐⭐