/ Recension av Cicaplast Baume B5+ Repairing Balm SPF 50
Beauty Tester
Bella
Beauty Pro
26/12/24-17:54
Recension av Cicaplast Baume B5+ Repairing Balm SPF 50 💧🧖🏼‍♀️Jag har nu fått äran att testa Cicaplast Baume B5+ Repairing Balm SPF 50 i två veckor och är mycket positivt överraskad av resultaten. Denna produkt har verkligen imponerat på mig, och håller vad den lovar. 💙Förpackning och användning:Förpackningen är enkel och lättanvänd,vilket gör den lätt att ta med sig och applicera när som helst på dagen. Konsistensen är rik och krämig, men inte för tung. Jag har använt den både på ansiktet och på områden med extra känslig hud, som på hals och händer, och den fungerar utmärkt överallt.💙Effekt och hudvård:Det jag gillar mest med denna balm är hur den känns på huden. Den har en omedelbar lugnande effekt och min hud känns mjuk och återfuktad hela dagen/natten. Jag har tidigare haft problem med torra fläckar och irritation, särskilt under kalla väderförhållanden, men efter att ha använt Cicaplast Baume B5+ har jag märkt en tydlig förbättring. Min hud känns betydligt mer balanserad och återställd.💙SPF 50 – Extra bonus:Som om det inte vore nog, innehåller produkten SPF 50, vilket ger ett mycket bra skydd mot både UVA- och UVB-strålar. Det känns tryggt att veta att min hud inte bara får vård utan också skydd mot solens skadliga effekter, även under vintermånaderna.💙Sammanfattning Cicaplast Baume B5+ Repairing Balm SPF 50 är både reparerande och skyddande, perfekt för en torr och känslig hud. Jag skulle absolut rekommendera denna produkt till alla som söker en effektiv, mångsidig balm som både lugnar och skyddar huden, samtidigt som den ger ett pålitligt solskydd. Efter två veckors användning känner jag att min hud aldrig har mått bättre och jag kommer garanterat att fortsätta använda denna kräm. Ny favorit i badrumsskåpet!
Cicaplast Baume B5+ SPF50 40 ml
Cicaplast Baume B5+ SPF50 40 ml
Fortsätt utforska gemenskapen!