/ Peter Thomas Roth - FirmX collagen serum 30 ml - Fick hem
Beauty Tester
Viktoria
Beauty Pro
18/09/24-22:08
Peter Thomas Roth - FirmX collagen serum 30 ml - Fick hem detta serum och det är ett anti aging serum, jag upplever inte att jag har några rynkor eller fina linjer eftersom jag e rätt så ung :) - Dock må jag säga att produkten känns uppfriskande för huden även om det inte är något jag skulle köpa eftersom den inte är för mitt ”problem område” på huden. - Förpackningen känns inte lyxig MEN den ger en viss laboratorie känsla vilket bidrar till försäljning och gör att man känner ” denna produkt kommer funka”. När ett företag presenterar sig på ett teknologiskt sett både med namn och förpackning gör det att man tar företaget mer seriöst. Vilket är något jag har svårt för speciellt när det kommer till anti aging produkter då jag alltid har en syn på att sånt inte fungerar. Läste även en annan recension på den och såg bilder där då man verkligen kunde se en skillnad! - Tråkigt att produkten inte var för mig, hoppas jag kan få hem något annat nästa gång som passar min hud etc missade att det var anti aging. Ger denna dock till min mamma!
Firmx Collagen Serum 30 ml
Peter Thomas Roth
Firmx Collagen Serum 30 ml
Fortsätt utforska gemenskapen!