/ Jag har fått möjligheten att testa dessa produkter och jag
Micaela
Beauty Pro
29/12/24-13:04(redigerad den 29/12/24-13:13)
Jag har fått möjligheten att testa dessa produkter och jag har ett typiskt skandinaviskt hår som har ”normalt slitage” Tidigare år under tonåren har det gått från svart till blont flera gånger om så det har tidigare varit väldigt slitet men efter ett par år har jag åter fått tillbaka håret i sin egna glans. Jag har nu testat denna serie i ca 3 veckor, jag duschar håret ungefär två till tre gånger i veckan. Jag tycker att denna serie fungerar otroligt bra. Jag schamponerar alltid två gånger och tycker jag upplever att håret och hårbotten blir riktigt rent efter dom två gångerna. Treatmentprodukten har jag använt en gång i veckan. Den är lätt att applicera och fördela ut i allt hår med en kam eller fingrarna. När den är ursköljd efter verkningstiden tycker jag redan då att man kan känna att den gjort en inverkan på håret. Efter glass gloss treatment går jag in med balsamet som jag låter vara i ca 2-3 minuter. När det är ursköljt och handdukstorkat kan jag redan då känna hur håret blivit otroligt lent och fint av dessa produkterna. Innan jag fönar håret går jag in med leave in. När hela håret är fönat och torrt kan jag verkligen se att färgen fått sig ett lyft, håret är glansigt otroligt mjukt. Doftmässigt tycker jag att produkterna luktar gott, jag är känslig för starka dofter men dessa tycker jag gör sig bra. Jag skulle ge dessa produkter fem av fem 🎄🎄🎄🎄🎄 Jag är ganska petig med vilka produkter jag använder i mitt hår men dessa kommer jag absolut köpa igen när flaskorna är slut! 
Acidic Color Gloss Shampoo 300 ml
Redken
Acidic Color Gloss Shampoo 300 ml
Fortsätt utforska gemenskapen!