/ Jag har testat Kerastase Genesis Serum Anti Chute
Beauty Tester
Lollo
Beauty Star
08/12/24-21:01(redigerad den 08/12/24-21:55)
Jag har testat Kerastase Genesis Serum Anti Chute Fortifiant, ett serum för hårbotten. Jag har själv tjockt och långt hår med tendens till torr hårbotten och klåda i hårbotten på höst och vinter. Serumet appliceras med pipett i hårbotten. Eftersom jag har tjockt hår så går det ganska mycket produkt och efter 3 veckor så har jag nästan använt halva flaskan. Jag har använt både i nytvättat fuktigt hår men även i torrt hår på morgonen. Först reagerade jag på att doften är ganska stark men nu så har jag vant mig och gillar den. Är man doftkänslig kan den säkert upplevas för stark. Hårbotten känns efter tre veckor mycket bättre, mindre klåda och håret upplevs mjukare. Jag har inte stora problem med håravfall så där kan jag inte uttala mig men håret och hårbotten känns friskare och mer återfuktad. Jag kan tänka mig att köpa en ny flaska när denna är slut. Att den inte får full pott beror på priset och att den inte verkar räcka så länge. Annars en trevlig produkt. Håret känns fräscht och behåller känslan av nytvättat längre.
Genesis Serum Anti Chute Fortifiant 90 ml
Kérastase
Genesis Serum Anti Chute Fortifiant 90 ml
Fortsätt utforska gemenskapen!