/ Jag har under nära två veckors tid testat Pro Locked Brow
Beauty Tester
Virre
Beauty Pro
13/02/25-18:43
Jag har under nära två veckors tid testat Pro Locked Brow Gel Clear från Mac. Är en van användare av bryngele sen många år tillbaka och använder oftast en ofärgad bryngele först och fyller sen i färgen med en brynpenna. Har inte så jättemycket bryn naturligt och de är heller inte så yviga, så behöver inte särskilt mycket produkt för att hålla dem på plats. Macs bryngele är otroligt dryg och de första gångerna tar jag alldeles för mycket produkt i brynen och det blir som en stel krusig hinna på brynen. Efter ett par gånger har jag lärt mig att det behövs ytterst lite produkt för att få till det som jag vill ha det. Produkten torkar in snabbt vilket jag uppskattar, dock inte så snabbt att den är svårjobbad. Brynen sitter på plats hela dagen och det oavsett vad jag gör. En hundpromenad i ösregn = inga problem, brynen inte rubbas det minsta! Det finns bara en sak som jag inte gillar med bryngelen och det har inget med innehållet att göra, för det är fantastiskt! Applikatorn däremot gillar jag inte så mycket. Den är svår att jobba med och jag hade föredragit en applikator mer som en spolie likt den på en mascaraborste. Men det är mer av en personlig preferens hos mig. Så mitt totalbetyg för Macs brow gel blir : ⭐️⭐️⭐️⭐️
Fortsätt utforska gemenskapen!