/ Jag har testat Ultimate Reset balsam de senaste veckorna.
Beauty Tester
Virre
Beauty Pro
26/03/25-07:22(redigerad den 26/03/25-07:23)
Jag har testat Ultimate Reset balsam de senaste veckorna. Mitt hår är blekt med blonda slingor, ganska torrt och blir lätt frissigt. Jag tvättar mitt hår 2 gånger i veckan och har nu hunnit testa balsamet vid fem tillfällen. Balsamet är väldigt snyggt förpackat, jag gillar den gröna flaskan med guldig text, den känns lyxig och att den har en pump är perfekt tycker jag. Då är det lätt att dosera ut lagom mängd produkt. Balsamet är otroligt drygt och det behövs bara en liten klick för att räcka till hela håret. Jag är doftkänslig och tycker ofta att många hårprodukter luktar alldeles för mycket, men med balsamet upplever jag inte det. Det luktar mest när man pumpar ut produkten men sen när det läggs i håret, så försvinner doften snabbt. Mitt hår blir väldigt mjukt och lent av balsamet och det är lätt att reda ut efter tvätt. Jag tycker också att jag får lite mer glans i håret. Men i övrigt så gör det inte särskilt mycket för mitt hår och jag måste säga att jag är lite besviken. Ett balsam i den här prisklassen (749 kr) ska nästan vara något revolutionerande, men så är det dessvärre inte. Jag märker i alla fall ingen större skillnad mot om jag använder ett balsam i 200-kronors klassen.  Det är inget balsam jag kommer att köpa framöver, då jag tycker det är på tok för dyrt och det finns andra jag får bättre effekt av.
Ultimate Reset Conditioner 250 ml
Shu Uemura
Ultimate Reset Conditioner 250 ml
Fortsätt utforska gemenskapen!