/ Jag har testat Max Factor Miracle Pure 2in1 Skin Reset serum
Viktoria
Beauty Star
05/03/25-16:02
Jag har testat Max Factor Miracle Pure 2in1 Skin Reset serum Foundation. Testpiloten är 51 med normal till torr, eller yttorr hy. Min hud har en del pigmenteringar på kinderna, tinningarna och under ögonen. Foundation använder jag vid varje makeup, tre till fyra gånger i veckan. Jag grundar med fuktgivande och resultatinriktade serum. Därefter ett separat, fuktgivande solskydd. Jag föredrar produkter som är oparfymerade, eller svagt parfymerade, i ansiktet. Max Factor Miracle Pure 2in1 Skin Reset serum Foundation är en parfymerad foundation med något tunn serumkonsistens. Produkten är förpackad i en tung, men hygienisk och praktisk, återvinningsbar glasflaska försedd med pipett. Förpackningen gör det lätt att dosera produkten. Nyansen jag testat heter 5 Medium och har möjligen en smula dragning åt gult i nyansen. Med en borste applicerar jag en eller två pump, tills jag får önskad täckning. Jag kan bygga täckningen till önskat resultat och den täcker medium. Produkten sjunker in direkt i huden utan att lämna någon kladdig hinna efter sig. Den känns lätt, nästan viktlös och återfuktande. Makeupen blir lystrig och håller fint hela dagen.
Miracle Pure Serum Foundation 5 Medium
Max Factor
Miracle Pure Serum Foundation 5 Medium
Fortsätt utforska gemenskapen!