/ Jag har testat Lancôme Rénergie H.C.F. Triple Serum och är
Beauty Tester
Pernilla
Beauty Pro
28/04/25-09:47(redigerad den 28/04/25-09:48)
Jag har testat Lancôme Rénergie H.C.F. Triple Serum och är verkligen imponerad. Serumet känns väldigt lyxigt redan från första användningen – det är lätt att applicera och absorberas snabbt utan att kännas kladdigt. Efter några dagar märkte jag att huden kändes både fastare och mer återfuktad, och min hudton blev jämnare med en fin lyster. Jag gillar att de tre aktiva ingredienserna (hyaluronsyra, C-😊vitamin/niacinamid och ferulinsyra) hålls separerade i förpackningen och blandas först vid applicering, vilket känns både innovativt och fräscht. Det enda lilla minuset för mig är att serumet är ganska dyrt och att det har en parfymdoft som kan vara lite stark om man är känslig för dofter. Men med tanke på resultaten tycker jag ändå att det är värt investeringen. Sammanfattningsvis: Ett fantastiskt serum som verkligen levererar på både fasthet, lyster och återfuktning!😍❤️
Klicka på ett alternativ för att rösta
Har fler testat denna produkt och vad tycker Ni?
5Bidrag
Ni som Älskar Lancome produkter har Ni denna som favorit?
Är detta det bästa Serumet?
Jag gillar verkligen hur Lancôme Rénergie Triple Serum får min hud att kännas mjuk och spänstig. Dock är doften lite stark för min smak och priset är högt. Men resultatet gör ändå att jag kan tänka mig att köpa det igen."
Fortsätt utforska gemenskapen!