/ Jag har testat La Roche-Posey Mela B3 Serum och jisses
Beauty Tester
Carro K
Beauty Pro
27/12/24-11:37
Jag har testat La Roche-Posey Mela B3 Serum och jisses vilken positiv upplevelse! Ärligt talat var jag skeptisk från början för jag upplever att jag redan har bra serum men OJ vad jag blev positivt överraskad! Det här är verkligen ett superbra serum som verkligen levererar! Efter 3-4 veckors testning och användning har serumet återfuktat huden i mitt ansikte där jag använt den efter rengöring och toner.Jag upplever att mörka fläckar blivit mindre synliga och huden både ser och känns mjuk och fin ut, jag upplever också att huden har blivit mer jämn och jag har fått en känsla av att hudtonen blivit klarare och ger en fräsch lyster.Det enda jag har upplevt som mindre bra är att den behöver lite längre tid på sig att verkligen gå in i huden innan man gör sin makeup annars finns risk för att foundation ”korvar sig” men å andra sidan både känns och upplevs huden mycket mer återfuktad om man bara väntar lite längre. Jag har inte behövt använda primer när jag använt denna!Jag kommer definitivt köpa den igen✨
Mela B3 Serum 30 ml
Mela B3 Serum 30 ml
Fortsätt utforska gemenskapen!