/ Jag har nu testat L'Oreal Absolute repair molecular
Beauty Tester
Paloma
Beauty Pro
07/01/25-19:27
Jag har nu testat L'Oreal Absolute repair molecular professional leave-in mask och känner att jag är redo att skriva mina åsikter! Enligt beskrivningen ska den reparera hårets molekylstruktur och ytlagret av hårfibrerna för att återställa elasticiteten. Dessutom utlovas att håret blir mjukt och glansigt och den lever verkligen upp till förväntningarna!Efter användning kändes mitt lockiga, väldigt torra och slitna hår märkbart mjukare och glansigare. Jag fönade håret efteråt och upplevde en direkt förbättring. Mitt axellånga, ganska tjocka hår krävde inte mycket produkt – jag använde bara tre pump och det räckte perfekt.Jag har använt produkten tre gånger hittills och älskade att den även innehåller värmeskydd, vilket är perfekt för mig som alltid fönar håret. Detta gjorde min hårrutin betydligt enklare. Jag märkte verkligen hur mitt hår blev mjukare, mer lätthanterligt och enklare att styla. Lockarna formade sig smidigare, och håret kändes inte alls lika torrt som tidigare. Och dessutom så är det inte en dryg kräm som gör att hårbotten kliar! Den doftar också väldigt gott så jag klagar inte men är man känsligare mot dofter kan det bli lite problematiskt för lukten håller kvar ett tag i håret. Jag har svårt att avgöra hur länge resultatet håller eftersom jag tvättar håret relativt ofta, men jag är väldigt nöjd med effekten direkt efter användning.Jag skulle absolut rekommendera den här produkten, den är en riktig räddare för torrt och slitet hår! 🤩
Fortsätt utforska gemenskapen!