/ Jag har haft turen att under senaste fyra veckorna fått
Beauty Tester
Malin
Beauty Pro
03/12/24-05:21(redigerad den 03/12/24-05:24)
Jag har haft turen att under senaste fyra veckorna fått chansen att testa Kérastase - Genesis Serum Anti Chute Fortifiant. Detta är ett serum för försvagat hår som drabbas av håravfall. Serumet ska bidra med att förbättra hårets motståndskraft för att minska håravfall. Jag tycker att fyra veckor egentligen är alldeles för lite tid för att kunna recensera en produkt som denna som inte visar resultat vid första användningen men jag känner ändå att jag har lyckats bilda mig en uppfattning av produkten. Lite fakta kring mitt hår: • Normalt till torrt hår • Ofärgat hår • Rakt/vågigt hår Jag har använt produkten i handdukstorkat hård samt torrt hår för att kunna se om det skiljer sig något åt. Jag upplever att produkten är något lättare att få in i handdukstorkat hår då jag upplever att det kan bli lite flötigt när jag använder produkten i torrt hår. Rekommenderad mängd att använda är 1-4 doser och jag har oftast kört 1, max 2 doser. Jag har använt produkten ca 3 gånger per vecka. Som tidigare nämnt har jag svårt att tro att det kommer göra någon skillnad på fyra veckor men det jag tydligt har märkt är att jag inte alls tappar lika mycket hår längre. Varken när jag duschar eller när jag borstar håret. Jag brukar annars tappa en hel del hår så jag kommer absolut att fortsätta använda produkten och se om det kan bli ännu bättre resultat.  Jag har sett recensioner om denna där man inte gillar doften på produkten men jag gillar verkligen denna doften och har faktiskt fått komplimanger om att mitt hår doftar gott och jag håller helt med. Det är en speciell doft så jag förstår att den inte går hem hos alla. Jag är superglad att jag fick möjligheten att testa denna produkten och kommer absolut att överväga att köpa en ny när min flaska tar slut.
Genesis Serum Anti Chute Fortifiant 90 ml
Kérastase
Genesis Serum Anti Chute Fortifiant 90 ml
Fortsätt utforska gemenskapen!