Jag har haft turen att få testa Bondi Sands - Gradual Tan Face Lotion som är en bus som är till för just ansiktet.
Det är en produkt som utvecklar gradvis med färg och som ska passa för alla hudtyper då den är dermatologiskt testad.
Det första jag la märke till var att produkten är vit och har därför ingen color guard vilket jag tycker är lite synd då jag gärna vill se direkt var jag har applicerat produkten. Nu är det bara ansiktet som denna produkt appliceras i men jag ser det ändå som ett litet minus att det inte går att se direkt.
Produkten är väldigt lätt i konsistensen och den doftar inte som en typisk bus-produkt utan den doftar fräscht och milt. Jag känner mig väldigt återfuktad när jag har använt produkten.
Jag har nu testat denna produkten i några dagar men jag upplever inte direkt något resultat vilket tyvärr är lite synd. Då detta är en lotion så går det inte direkt att välja vilken styrka man vill ha på busen utan man behöver isåfall lägga fler lager vilket jag tyvärr inte heller har upplevt fungerat.
Jag ger denna produkt 3/5 ⭐️
Men jag kommer tyvärr inte att köpa denna igen.
Bondi Sands
Gradual Tan Face Lotion 50 ml