/ Jag har haft turen att få hem shu uemura ultimate reset
Beauty Tester
Mariette
Beauty Star
01/04/25-18:22
Jag har haft turen att få hem shu uemura ultimate reset schampoo. ✨️ Kan börja med att jag har ett ganska så tjockt hår men med tunna hårstrån. Jag gör blonda slingor regelbundet så håret är absolut både lite skadat och slitet men ändå relativt bra kvalité på håret. Jag schamponera alltid håret 2 gånger och brukar använda joico eller kerastase vanligtvis, så är noga med bra produkter till mitt hår. De första jag märkte med shu eumura schampot var att de doftade fantastiskt gott och lyxigt! Vid första scampooneringen använde jag lite produkt men de löddrande upp ordentligt ändå. De tycker jag inte att mitt vanliga shampoo brukar göra redan vid första shampooneringen så de blev jag väldigt positivt överraskad över att detta gjorde. Håret kändes renare men också mindre torrt mot vad de brukar göra. Vid andra shampooneringen tog jag shampoo motsvarande en 2 krona men hade kunnat ta mindre då de känns väldigt drygt och löddrar otroligt bra. Avslutade med balsam i samma serie. Efter att ha fönat håret så tycker jag att håret känns luftigare, mjukare och även mycket glansigare än vanligt. Även dagen efter så tyckte jag att håret kändes så mycket friskare pch mjukare än vanligt. De är absolut i den dyrare prisklassen men vill du verkligen unna dig själv något med riktigt bra kvalité och som även kommer hålla länge så rekommenderar jag verkligen detta schampoo 🩷
Ultimate Reset Shampoo 300 ml
Shu Uemura
Ultimate Reset Shampoo 300 ml
Fortsätt utforska gemenskapen!