/ Jag har fått testa Pop Lip & Cheek Oil Black Honey Glow
Beauty Tester
Nora
Beauty Pro
13/04/25-10:30
Jag har fått testa Pop Lip & Cheek Oil Black Honey Glow från Clinique, en produkt för både läppar och kinder. Här kommer min ärliga åsikt! Förpackningen är kompakt och påminner om många andra läppglans och läppoljor. Även om designen är ganska enkel känns den ändå elegant på nåt sätt. Den genomskinliga förpackningen gör att man ser den fina färgen, och det silvriga locket med "Clinique"-loggan ger en sån där lyxig touch. Applikatorn är liten, så det är enkelt att lägga på rätt mängd produkt på kinderna. Däremot hade jag föredragit en större och mjukare applikator för läpparna, då den nuvarande känns något liten. Nyansen Black Honey har snabbt blivit en favorit! Den passar både till vardags och till fest. Färgen är mot det röda hållet och ser ganska stark ut vid applicering, men när den torkar smälter den in och får en mer naturlig ton. På kinderna är den välpigmenterad, det behövs bara lite produkt för att få en fin och jämn färg som jag enkelt blandar ut med fingertopparna. Formulan är underbar! Den innehåller safflorolja, jojobaolja, olivolja, solrosfröolja och ricinolja. Läpparna känns återfuktade och får en fin glansig finish. På kinderna behövs bara några små duttar, och produkten smälter in i huden utan att lämna några fläckar. Pigmenteringen är byggbar, så man kan få en mer intensiv färg om man vill det genom att smeta på lite till. Läpparna känns återfuktade hela dagen, men själva färgen försvinner ganska snabbt, särskilt vid mat och dryck. För längre hållbarhet har jag testat att använda Clinique Almost Lipstick Black Honey som bas som ger en fin kombination och gör att färgen håller lite bättre, tips tips tips! Det här är en läppolja jag absolut kan tänka mig att köpa igen, det enda som drog ner mitt betyg var applikatorn och hållbarheten på färgen. Annars tycker jag den är superfin, skön på läpparna och perfekt för alla oss som gillar en två-i-en produkt 🖤
Pop Lip & Cheek Oil 4 Black Honey Glow
Clinique
Pop Lip & Cheek Oil 4 Black Honey Glow
Fortsätt utforska gemenskapen!