/ Jag har fått testa Oscar De La Renta - New York nu i ett par
Beauty Tester
Amanda
Beauty Pro
27/03/25-10:37(redigerad den 27/03/25-10:42)
Jag har fått testa Oscar De La Renta - New York nu i ett par veckor. Behövde testa den vid ett flertal tillfällen för att verkligen landa i doften vilket det känns som jag har gjort nu. Den känns fräsch och frisk - det är vad jag initialt konstaterar när jag testar den första gången och det är även vad jag fortfarande tycker om den. Doften är varken lätt eller tung utan något mitt i mellan vilket är positivt. En mångsidig parfym som funkar både till vardags och festligare tillfällen. Den känns unik och förmedlar nån slags självförtroende för mig, tror det är just för att det inte är en doft man känner på alla man möter. Det är doften jag sträckt mig efter innan jag lämnat lägenheten senaste veckorna, inte bara för att kunna skriva den här recensionen men även för att den ger mig rätt känsla nu när vi går in för våren. Den känns som en perfekt vårdoft och stannar kvar bra även om den försvunnit lite i slutet av dagen. Jag tycker det är en doft värd att utforska och provdofta, speciellt om man söker något lite unikt som inte alla har.  Doftnoter: Toppnoter: Jordgubbe, Mandarin, Gardenia, Rosépeppar Hjärtnoter: Ros, Jasmin, Muskatellsalvia Basnoter: Sandelträ, Vanilj, Sockrade Kristaller, Amber
New York EdP 50 ml
Oscar De La Renta
New York EdP 50 ml
Fortsätt utforska gemenskapen!