/ Jag har fått testa detta serum genom KICKS Beauty tester.
Beauty Tester
Marion
Beauty Pro
11/04/25-16:59
Jag har fått testa detta serum genom KICKS Beauty tester. Förpackning: Glasflaska med pump, känns lyxig! Konsistens: Krämig, lätt att fördela i handflatorna och arbeta in i håret. Doft: Första jag reagerade på. Serumet luktar helt galet gott? Doftar lyxigt, som ett spa. Min hårtyp: Tjockt, färgat hår. Skört och torra längder. En aning lockigt/vågigt. Sammanfattning: Wow vilken härlig produkt! Jag har testat att applicera serumet både i handdukstorkat hår efter tvätt, i nästan torrt går och helt torrt hår och upplever att jag får ut mest av produktens egenskaper när håret nästan är helt torrt, till 80-90 %. Två pump räcker till mitt tjocka hår, den är lätt att fördela i handflatorna och applicera jämnt i håret. Under testperioden (har använt produkten i ca tre veckor) så har jag ej använt någon annan stylingprodukt, jag har också valt att hoppa över all form av värmestyling för att verkligen kunna granska dess egenskaper och ge en ärlig bedömning och jag måste säga att jag är otroligt nöjd. Mitt annars väldigt frissiga och torra hår är mycket mer följsamt och har fått en helt ny lyster. Lockarna är mer definierade och mjuka. Helt enkelt en toppenprodukt! Jag har även testat nattserumet från Kerastase som även det är jättebra men jag måste säga att detta är snäppet vassare. Jag drar dock av en halv poäng för priset. Den är galet dyr. Helhetsbetyg: 4,5 av 5 stjärnor
Ultimate Reset Overnight Serum 90 ml
Shu Uemura
Ultimate Reset Overnight Serum 90 ml
Fortsätt utforska gemenskapen!