/ Jag har fĂ„tt testa Beauty Act InstaGlow Strobing Serum 😍
Beauty Tester
Rebecca
Beauty Pro
04/03/24-08:38
Jag har fĂ„tt testa Beauty Act InstaGlow Strobing Serum 😍 Har testat nu ca 2 veckor för att kunna ge en Ă€rlig och realistisk utvĂ€rdering. Jag har lĂ€nge letat efter ett serum men inte hittat nĂ„gon jag fastnat för fram tills NU! Oj oj oj vilken överraskning! Jag Ă€r bĂ„de kĂ€nslig och torr i hyn sĂ„ för mig Ă€r det viktigt att mina produkter Ă„terfuktar och inte innehĂ„ller för mycket parfym. Detta serum la sig fint pĂ„ huden och jĂ€mnade ut vilket jag uppskattade vĂ€ldigt mycket. Fick inte direkt jĂ€ttemycket glow första gĂ„ngen men efter anvĂ€nt i nĂ„gra dagar sĂ„g jag en stor skillnad. JĂ€mnar ut, ger lyster och massa glow samtidigt som den inte heller Ă€r parfymerad! Jag Ă€lskar att man fĂ„r den dĂ€r ”clean-girl” looken för efter min hudvĂ„rd och detta serum anvĂ€nde jag bara mascara och struntade i resten av sminkningen för man sĂ„g sĂ„ pigg och frĂ€sch ut. SĂ„ denna ska: ge lyster, öka elasticitet, minskning av porer och fina linjer, jĂ€mna ut hudtonen och vara uppljusande. Gör den detta? Ja för mig gör den det! Jag Ă€r helt sĂ„ld pĂ„ denna och kommer garanterat fortsĂ€tta med denna i min hudvĂ„rdsrutin. NĂ€r det gĂ€ller hudvĂ„rd Ă€r jag vĂ€ldigt noggrann med vilka produkter jag anvĂ€nder (nördig🙈) och sĂ€llan jag hittar produkter jag blir helt sĂ„ld pĂ„ som denna! Rekommenderar den starkt och om du vill fĂ„ mer lyster och glow sĂ„ Ă€r denna perfekt! KĂ€nner mig mycket piggare och fick höra pĂ„ jobbet att jag sĂ„g sĂ„ pigg och frĂ€sch ut!:) Perfekt för mig som nybliven mamma dĂ€r sömn osv inte finns sĂ„ mycket av lĂ€ngre😂 Tack för att jag fick Ă€ran att vara en av de som fick testa denna hĂ€rliga produkt!🙏😍
InstaGlow Strobing Serum 30 ml
BeautyAct
InstaGlow Strobing Serum 30 ml
FortsÀtt utforska gemenskapen!