Hem / Beauty Tester reviews / Jag har fått testa BB spray - Leave in primer, från
Beauty Tester
Sara
Beauty Star
03/03/24-02:47
Jag har fått testa BB spray - Leave in primer, från Lernberger Stafsing. Det är en leave in spray som ska ge värmeskydd, färgskydd, vara stärkande, återfuktande, detangling och scalp lugnande. Den ska bidra till att ge en näringsrikt grund med starkt, glansigt, hälsosamt hår. Det är en produkt som kan användas dagligen, som sprayas i fuktigt hår som sedan kan stylas eller lämnas att lufttorka. Vid första användningen duschade jag först med endast schampo och balsam. Sedan sprayade jag i produkten i handduks torkat hår. Jag har blonda slingor, vilket innebär att håret blir väldigt trassligt när man duschat, speciellt utan användning av hårmask. Som first impression märkte jag direkt hur lätt det var att borsta ut håret både som blött och sedan när håret lufttorkat. Detta var ett stort plus då det upplevdes som håret inte slets lika mycket vid borstningen utan kunde redas ut med lätthet. Håret kändes väldigt mjukt och fräscht. Mitt trassliga hår borstas inte så lätt så det var ett stort plus. Dagen efter upplevde jag att håret var glansigt, återfuktat, mjukt och lättborstat. Den tynger inte ner och lämnar inte håret elektriskt. Trots att jag inte hade duschat med silverschampo tyckte jag min hårfärg bevarats fint med denna produkt. Jag har sedan dess använt den fler gånger och upplever att produkten gör det den säger att den ska göra. Jag gillar den starkt. Den kommer är en standard i min duschrutin från och med nu. Speciellt uppskattar jag att den hjälper att reda ut håret så fint, samt ger en fin glans och gör håret mjukt.
Jag har fått testa BB spray - Leave in primer, från
Lernberger Stafsing
BB Spray - Leave-In Primer 200 ml