/ Jag har fått möjligheten att testa Redkens Acidic Color
Beauty Tester
Tessa
Beauty Pro
23/12/24-09:48(redigerad den 23/12/24-09:50)
Jag har fått möjligheten att testa Redkens Acidic Color Gloss Kit, och det är verkligen en hårvårdsrutin jag såg fram emot att testa! Förpackning och användarvänlighet: Först och främst är flaskorna otroligt genomtänkta och väl designade. Det är enkelt att få ut rätt mängd produkt varje gång, vilket jag verkligen uppskattar då jag inte slösar något överhuvudtaget. Plus för detta. Schampo: Schampot är väldigt drygt, vilket passar mig perfekt som alltid dubbel-schamponerar. Det rengör på djupet utan att kännas uttorkande, och hårbotten lämnas ren och fräsch.Leave-in Treatment: Efter att ha sköljt ur schampot applicerar jag leave-in-treatment och låter den verka i ungefär 10 minuter. Den här produkten känns som en intensiv näringsboost för håret och ger i slutändan ett väldigt glansigt hår som jag ÄLSKAR.Balsam: När jag sköljer ur leave-in och applicerar balsamet känns det som att allt faller på plats. Balsamet är lätt att applicera och reder ut håret direkt. Efter att håret torkat känns det fortfarande lent och glansigt. Värmeskydd: Innan jag avslutar med att föna eller styla håret, applicerar jag värmeskyddet (ger skydd upp till hela 230 grader) Flaskan fördelar produkten jämnt över håret jag verkigen uppsattade. Det är hands down den bästa flaskdesignen jag testat, vilket gör appliceringen både snabb och effektiv. Resultat: Efter att ha följt hela rutinen känns mitt hår glansigt och friskt. Glansen är fantastisk och håller sig länge samtidigt som håret känns både skyddat och stärkt. Bra produkter av hög kvalité.Slutsats: Redken Acidic Color Gloss Kit levererar. Varje produkt i kitet är känns genomtänkt, och tillsammans ger de ett riktigt bra resultat. Schampot, balsamet och värmeskyddet imponerar stort, och leave-in-behandlingen är pricken över i:et för att få håret att se hälsosamt och glansigt ut. Betyg: 4,5/5En rutin jag rekommenderar för den som vill ge sitt hår det lilla extra (och älskar det svarta i kombination med det rosa på förpackningarna!)
Fortsätt utforska gemenskapen!