/ Jag har fått möjligheten att testa La Roche Posay's Pure
Beauty Tester
Rawan
Beauty Star
24/02/25-21:56
Jag har fått möjligheten att testa La Roche Posay's Pure Vitamin C12 Serum, och här kommer min första recension någonsin! 🍊 I snart 3 månader har jag dagligen använt den här produkten både morgon och kväll, och aldrig förr har jag varit lika överraskad. Jag trodde aldrig att en enda produkt kunde göra så stor skillnad, både för min hy men också för min upplevelse. Jag vet att många av oss saknar sommaren och för min del är det verkligen något jag ser fram emot: speciellt känslan av att vara sun-kissed och det naturliga glowet! Under vintermånaderna är min hy ofta i behov av lite extra kärlek för att jag ska kunna presentera den bästa möjliga versionen av mig själv och det här serumet ger mig en liten bit av sommaren – varje dag. Vid första appliceringen kändes huden mjukare och mer återfuktad, och efter bara några veckor märkte jag en märkbar skillnad i min hudton. Den såg jämnare ut, mer strålande och full av liv. Det bästa med serumet är att det inte bara ger en synlig lyster, utan också en underbar känsla varje morgon. Konsistensen är silkeslen och absorberas snabbt utan att lämna en klibbig yta, vilket gör det perfekt att använda under makeup eller tillsammans med andra hudvårdsprodukter samtidigt som det är skonsamt trots att det är parfymerat. Doften är subtil och fräsch, och för en person med torr och känslig hy som vanligtvis inte tål parfymerade hudvårdsprodukter, har jag inte upplevt några konstigheter, doften påminner mig istället om spa och solkräm (: Utöver C-vitamin innehåller serumet också salicylsyra, som skonsamt exfolierar huden och hjälper till att hålla porerna rena samt mindre synliga, återigen perfekt under makeup. Men också neurosensine, en lugnande ingrediens som minskar irritation och stärker hudbarriären! En solsemester må vara dyr, men då har vi La Roche Posay's vitamin C serum som räddaren i nöden 😌 för min del, kommer jag definitivt köpa om den! Tack Kicks!
Pure Vitamin C12 Serum 30 ml
Pure Vitamin C12 Serum 30 ml
Fortsätt utforska gemenskapen!