/ 💜 Jag har fĂ„tt möjligheten att fĂ„ testa KĂ©rastase Elixir
Beauty Tester
Kristina
Beauty Pro
19/05/25-08:04(redigerad den 19/05/25-12:42)
💜 Jag har fĂ„tt möjligheten att fĂ„ testa KĂ©rastase Elixir Ultime hĂ„rolja och OJ vad jag Ă€r positivt överraskad av denna! Det Ă€r inte ofta som jag tycker att saker stĂ€mmer med det som produkterna gĂ„r ut och lovar. Men denna stĂ€mmer till 100% och gjorde mig inte besviken alls. Fakta - vad jag kan förvĂ€nta mig HĂ€r kommer lite av information om oljan (som de sjĂ€lva beskriver den) ✔ Ger intensiv glans utan att tynga ner ✔ Mjukgör och skyddar hĂ„ret mot friss ✔ InnehĂ„ller en lyxig blandning av argan-, majs- och camelliaolja ✔ Skyddar mot vĂ€rme upp till 230°C ✔ Doftar helt fantastiskt – tĂ€nk blommig, varm, sofistikerad salongskĂ€nsla đŸŒș Resultatet 💜 Jag har endast anvĂ€nt denna i tre dagar men vill sĂ„ gĂ€rna dela med mig av min erfarenhet redan (och kommer fortsĂ€tta anvĂ€nda denna för alltid kĂ€nner jag). Man ser skillnad efter bara en anvĂ€ndning Jag har anvĂ€nt den bĂ„de i vĂ„tt och torrt hĂ„r. BĂ„da funkar utmĂ€rkt utan att tynga ner hĂ„ret pĂ„ nĂ„got sĂ€tt. Även om jag anvĂ€nder den flera gĂ„nger per dag kĂ€nns hĂ„ret aldrig flottigt eller smutsigt. KĂ€nslan 💜 NĂ€r jag anvĂ€nde oljan första gĂ„ngen kĂ€ndes den sĂ„ bra, den var lĂ€tt att applicera och hĂ„ret blev inte kletigt eller flottigt. HĂ„ret blev i stĂ€llet superglansigt och sĂ„ lent. Förpackningen 💜 Förpackningen har en fin glasflaska som har en utbytbar refilldel. Bara det ger ett stort plus för miljötĂ€nk kring hĂ„roljan. Refillen Ă€r dessutom billigare att fylla pĂ„ Ă€n att köpa en ny. Doft 💜 Den doftar jĂ€ttegott utan att lukta för starkt. Vem passar den? 💜 Det hĂ€r Ă€r verkligen en hĂ„rolja som passar mĂ„nga eftersom den Ă€r sĂ„ lĂ€tt och dĂ€rmed lĂ€tt att anvĂ€nda och svĂ„rt att ta för mycket av. 💜 En ny favorit i mitt hem och som bĂ„de jag och dottern (och vĂ„rt hĂ„r) Ă€r kĂ€ra i. Rekommenderas varmt! 👌💕
Elixir Ultime L'Huile Originale Hair Oil 75 ml
Elixir Ultime L'Huile Originale Hair Oil 75 ml
FortsÀtt utforska gemenskapen!