đ Jag har fĂ„tt möjligheten att fĂ„ testa KĂ©rastase Elixir Ultime hĂ„rolja och OJ vad jag Ă€r positivt överraskad av denna!
Det Àr inte ofta som jag tycker att saker stÀmmer med det som produkterna gÄr ut och lovar. Men denna stÀmmer till 100% och gjorde mig inte besviken alls.
Fakta - vad jag kan förvÀnta mig
HÀr kommer lite av information om oljan (som de sjÀlva beskriver den)
âïž Ger intensiv glans utan att tynga ner
âïž Mjukgör och skyddar hĂ„ret mot friss
âïž InnehĂ„ller en lyxig blandning av argan-, majs- och camelliaolja
âïž Skyddar mot vĂ€rme upp till 230°C
âïž Doftar helt fantastiskt â tĂ€nk blommig, varm, sofistikerad salongskĂ€nsla đș
Resultatet
đ Jag har endast anvĂ€nt denna i tre dagar men vill sĂ„ gĂ€rna dela med mig av min erfarenhet redan (och kommer fortsĂ€tta anvĂ€nda denna för alltid kĂ€nner jag). Man ser skillnad efter bara en anvĂ€ndning Jag har anvĂ€nt den bĂ„de i vĂ„tt och torrt hĂ„r. BĂ„da funkar utmĂ€rkt utan att tynga ner hĂ„ret pĂ„ nĂ„got sĂ€tt. Ăven om jag anvĂ€nder den flera gĂ„nger per dag kĂ€nns hĂ„ret aldrig flottigt eller smutsigt.
KĂ€nslan
đ NĂ€r jag anvĂ€nde oljan första gĂ„ngen kĂ€ndes den sĂ„ bra, den var lĂ€tt att applicera och hĂ„ret blev inte kletigt eller flottigt. HĂ„ret blev i stĂ€llet superglansigt och sĂ„ lent.
Förpackningen
đ Förpackningen har en fin glasflaska som har en utbytbar refilldel. Bara det ger ett stort plus för miljötĂ€nk kring hĂ„roljan. Refillen Ă€r dessutom billigare att fylla pĂ„ Ă€n att köpa en ny.
Doft
đ Den doftar jĂ€ttegott utan att lukta för starkt.
Vem passar den?
đ Det hĂ€r Ă€r verkligen en hĂ„rolja som passar mĂ„nga eftersom den Ă€r sĂ„ lĂ€tt och dĂ€rmed lĂ€tt att anvĂ€nda och svĂ„rt att ta för mycket av.
đ En ny favorit i mitt hem och som bĂ„de jag och dottern (och vĂ„rt hĂ„r) Ă€r kĂ€ra i. Rekommenderas varmt! đđ
Elixir Ultime L'Huile Originale Hair Oil 75 ml