Jag har fått chansen att tetsa Lancôme Teint Idole Ultra Wear C.E. Skin Transforming Bronze och det är jag så glad för! För jag har liksom aldrig hittat rätt när det kommer till bronzer. Och jag har testat otaliga från Pixi, Isadora, Milk etc. Men antingen har det varit fel nyans eller den varit för lite eller för mycket pigmenterad.Men här träffade jag precis rätt! Jag formligen älskar allt med denna bronzer. Den kommer i en superlyxig förpackning, precis som alla Lancômes produkter. Och man köper ju både hudvård-och smink med ögonen också 🥰Och själva produkten är magisk på huden 🤩 Och det är tydligen en bronzer som innehåller serum och som omedelbart ger en solkysst hud med hjälp av en fusion av innovation, teknik och hudvård. Och det märks. För detta är en bronzer 2.0! ✨✨✨Den är byggbar & smälter sömnlöst in i huden. Och man ser så fräsch & frisk ut, och detta var precis vad min trötta och bleka vinterhud behövde just nu. Den är definitivt värd sitt pris och verkar dessutom riktigt dryg. Så den är ett kanonköp ❤️ Fortsätt utforska gemenskapen!