/ Jag har fått chansen att testa Lancôme’s rénergie C.R.x.
Beauty Tester
Saga
Beauty Pro
14/05/25-15:13(redigerad den 15/05/25-04:28)
Jag har fått chansen att testa Lancôme’s rénergie C.R.x. Triple serum. Hade först fått meddelande om att jag skulle testa dagkrämen men det var denna som dök upp så blir såklart en review på denna istället.
Lägga till att jag vet att man kan få vilken som av produkter vilket är något synd då jag inte hade ansökt om jag visste att jag skulle få retinol då detta är inget jag använder alls.
Då jag själv inte anävder eller känner att jag behöver använda super mycket retenol än så har även min mamma fått testa ut i ett par veckor. Hon är supernöjd! ☺️
Förpackingen är smidig och har en lyxig känsla. Dock känns själva pumpen lite billig då de är lite för lätt att trycka ner. Den är även lite stor för att vara 20 ml så kanske inte den man tar på en kortare visit. Men annars gillar jag designen med betoningen på att de är tre olika serum i ett.
Vi båda gillade produktens konsistens och hur den känns när man applicerar den. Den har en silkes liknade känsla och går lätt in i huden. Lämna en fräsch och behaglig pirr i hud. Väldigt behaglig produkt och huden känns lite mer återfuktande.
Jag kan ändå se en att bla min panna se något slätare ut men då jag använt den ytters lite är det svårt och säga om just serumet som har gjort de eller om jag bara hade en bättre hud dag ☺️
Men skulle helt klart rekommendera att testa om den ligger i budget. Den luktar också väldigt gott.